Tereza Zeleňáková

Diplomová práce

Marketingová komunikácia firmy operujúcej v hutníckom priemysle

Marketingová komunikace společnosti operující v hutním průmyslu
Anotace:
Hlavním cílem této diplomovej práce je analyzovat prostředky marketingové komunikace na business to business trhu. Pro zvýšení konkrétnosti a přínosu práce je použita reální prípadová studie firmy U. S. Steel Košice, ktorá v budoucnu plánuje rebranding své značky. První tři kapitoly práce spadají pod teoretickou část a jsou v nich charakterizované význačné črty marketingu na B2B ve srovnání s B2C. …více
Abstract:
The aim of this dissertation thesis is to analyze marketing communication tools on a business to business market. To enhance the concreteness and added value of the paper, a real case study of the firm U. S. Steel Košice is used. The organization indends to undertake a rebranding process in near future. The first three chapters of the work fall under the theoretical part, which contains specificities …více
Abstract:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať prostriedky marketingovej komunikácie na business to business trhu. Pre zvýšenie konkrétnosti a prínosu práce je použitá reálna prípadová štúdia firmy U. S. Steel Košice, ktorá v budúcnosti plánuje rebranding svojej značky. Prvé tri kapitoly práce spadajú pod teoretickú časť a sú v nich charakterizované význačné črty marketingu na B2B v porovnaní …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2016
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Peter Marušiak

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48128