Jaké emaily si posílají naše babičky a dědečkové, aneb analýza emailu jako marketingového prostředku. – Adam Šrámek
Adam Šrámek
Diplomová práce
Jaké emaily si posílají naše babičky a dědečkové, aneb analýza emailu jako marketingového prostředku.
What email messages are sent by our grandmothers and grandfathers, the analysis of email messages as a tool of political marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím emailových zpráv jako formy politického marketingu pro oslovení skupiny voličů starších 65 let. Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení dosud zkoumaných teorií ohledně způsobů, které politický marketing využívá k ovlivňování voličů. Část praktická má za cíl zjistit, jaké faktory ovlivňují důvěryhodnost emailových zpráv obsahující politické informace. Provedení …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the use of messages as a form of political marketing to address group of voters older than 65 years. The theoretical part of the thesis focuses on the explanation of theories researched so far about the ways political marketing uses to influence voters. The practical part aims to find out what factors affect the credibility of email messages containing political information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83669
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Zuzana Chytková
- Oponent: Miroslav Karlíček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83669
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol