Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání – Bc. Kateřina Havlíčková
Bc. Kateřina Havlíčková
Master's thesis
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
The Efficiency of an Advertising Campaign Aired on Television
Abstract:
Diplomová práce s názvem „Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání“ je zaměřena na problematiku inzerování reklamy v televizi. Televizní vysílání je z hlediska účinnosti reklamy nadále jednou z nejvýznamnějších možností pro prezentaci reklamních sdělení. Tato práce popisuje vztahy mezi jednotlivými zainteresovanými subjekty, které se do procesu zveřejňování reklamních spotů sdružených …moreAbstract:
The master thesis called “The efficiency of an advertising campaign aired on television” is focused on broadcast advertising on TV. In terms of advertising efficiency, television broadcast continues to be one of the most important ways to present advertisements. The thesis describes relations between individual stakeholders that take active part in the process of publishing advertising spots associated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/xiuhv/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička