The use of selected attention-drawing lexical devices in advertising slogans – Zuzana Brožová
Zuzana Brožová
Bachelor's thesis
The use of selected attention-drawing lexical devices in advertising slogans
The use of selected attention-drawing lexical devices in advertising slogans
Abstract:
The thesis deals with the use of specific lexical and semantic features of the English language used in advertising slogans. The work aims to examine the functioning of slogans from the viewpoint of linguistics, more specifically lexicology and semantics, which helps to understand the main psychological processes that go through the consumer's mind while being under influence of the marketing tricks …viacAbstract:
Bakalářská práce zkoumá užití specifických lexikálních a sémantických prvků anglického jazyka užívaného v reklamních sloganech. Hlavním cílem této práce je zkoumat klíčové funkce sloganů z pohledu lingvistiky, konkrétněji lexikologie a sémantiky, které pomohou blíže porozumět psychologickým procesům odehrávajícím se v mysli potenciálního zákazníka, který je v daný moment přímo ovlivněn marketingovými …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
- Vedúci: PhDr. Petra Huschová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brožová, Zuzana. The use of selected attention-drawing lexical devices in advertising slogans. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business
Práce na příbuzné téma
-
Děti jako cílová skupina reklamní manipulace
Kristýna ZVĚŘINOVÁ -
Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Karolína Koblížková -
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
Kateřina Chytková -
Jazyková hra jako lexikálně-sémantický postup v textech ruské komerční reklamy
Lucie Adamiecová -
Reklamní slogany (v češtině i ruštině)
Sabina ŽIGOVÁ -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Lucie Holubičková -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Miroslav Jobák