Bc. Tomáš Svoboda

Diplomová práce

Značka jako zábava

Branded Entertainment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá relativně novým netradičním nástrojem propagačního mixu branded entertainment. Zkoumá jeho podoby a definuje důvody jeho vyšší efektivity oproti tradiční televizní reklamě. Součástí deskripce branded entertainment je i porovnání s jeho starší variantou product placement. Pro tyto účely využívá práce příkladů z praxe, ve kterých poukazuje na nedostatky staršího konceptu a předkládá …více
Abstract:
The diploma thesis deals with a relatively new tool of non-traditional promotional mix called branded entertainment. It examines its form and defines the reasons for its higher efficiency compared to traditional television advertising. A part of the description of branded entertainment is its comparison with older variant product placement. For this purpose, the work uses examples from practice, in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace