Možnosti stimulace jazykových schopností dětí v povinném předškolním vzdělávání – Dominika SLÁDKOVÁ
Dominika SLÁDKOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti stimulace jazykových schopností dětí v povinném předškolním vzdělávání
Possibilities of stimulate the language skills of children in compulsory pre-school education
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na možnosti stimulace jazykových schopností dětí v povinném předškolním vzdělávání. Teoretická část se dělí na 3 části. První kapitola se věnuje charakteristice dítěte předškolního věku, dále ontogenetickému vývoji řeči, podmínkám pro jeho správný vývoj a rizikům, která jej mohou ovlivnit. Druhá kapitola popisuje význam sluchové percepce, vývoj fonematického uvědomování …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the possibilities of stimulate the language skills of children in compulsory pre - school education. The theoretical part is divided into 3 parts. The first chapter deals with the characteristic of the pre - school child, the ontogenetic development of speech, the conditions for its proper development and the risks that may affect it. The second chapter describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLÁDKOVÁ, Dominika. Možnosti stimulace jazykových schopností dětí v povinném předškolním vzdělávání. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projektované kurikulum předškolního vzdělávání ve Francii se zaměřením na problematiku pohybové výchovy
Andrea Sibová -
Analýza projektovaného kurikula předškolního vzdělávání v Andalusii
Pavla Truksová -
Analýza projektovaného kurikula předškolního vzdělávání v Irsku se zaměřením na problematiku tělesné výchovy a výchovy ke zdraví
Veronika Polášková -
Analýza kurikula predškolního vzdělávání v jižním Německu s důrazem na pohybovou složku
Simona Chicevič -
Analýza kurikula předškolního vzdělávání v Severním Irsku
Adéla Doležalová -
Hudba napříč kontinenty a její zapojení do vzdělávacího kurikula hudebních činností v předškolním vzdělávání.
Veronika Slezáková -
Kurikulum v podmínkách české mateřské školy
Anna ŠULCOVÁ -
Orientační diagnostika fonematické diferenciace dětí předškolního věku
Jitka PAVLŮ