Marketingová komunikace v praxi současné firmy – Bc. Petra Vlasáková
Bc. Petra Vlasáková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v praxi současné firmy
Marketing communication in the contemporary company practice
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci Základní školy V Zahradách a následně vytvořit doporučení na její zlepšení. Použitou metodou je především komparace reklamních společností a jejich nabídek na zpracování několika prvků komunikačního mixu. Poptávka je zaměřena na dvě kategorie: reklamu a digitální marketing. Doporučení je vhodné jak pro kampaň na otevření 2 …víceAbstract:
This Bachelor Thesis focuses on the evaluation of the existent marketing communication of the private school V Zahradách and then on making a recommendations for her improvement. It is based on the comparation of advertising agencies and their offers to process each of the elements of communication mix. The demand is focused on two categories: advertisement and digital marketing. Recommendation is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/dpque/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLASÁKOVÁ, Petra. \textit{Marketingová komunikace v praxi současné firmy}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/skl6rj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček