Bc. Petra Vlasáková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace v praxi současné firmy

Marketing communication in the contemporary company practice
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci Základní školy V Zahradách a následně vytvořit doporučení na její zlepšení. Použitou metodou je především komparace reklamních společností a jejich nabídek na zpracování několika prvků komunikačního mixu. Poptávka je zaměřena na dvě kategorie: reklamu a digitální marketing. Doporučení je vhodné jak pro kampaň na otevření 2 …více
Abstract:
This Bachelor Thesis focuses on the evaluation of the existent marketing communication of the private school V Zahradách and then on making a recommendations for her improvement. It is based on the comparation of advertising agencies and their offers to process each of the elements of communication mix. The demand is focused on two categories: advertisement and digital marketing. Recommendation is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/dpque/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze