A Project to Implement Social Media Marketing for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai – Muhammed Riyas Thoyadantakath Panakunnummal
Muhammed Riyas Thoyadantakath Panakunnummal
Master's thesis
A Project to Implement Social Media Marketing for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai
A project to implement Social Media Marketing Strategies for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai
Abstract:
The diploma thesis is devoted to implementing social media marketing for the promotional purposes of Supercool Star Technical Services LLC, an air-conditioning services and maintenance firm located in Dubai, United Arab Emirates. The first section is devoted to the theoretical foundations of marketing and examines present trends in these areas. The second section includes the practical analysis of …moreAbstract:
Diplomová práce je věnována implementaci marketingu na sociálních sítích pro propagační účely společnosti Supercool Star Technical Services LLC, firmy zabývající se servisem a údržbou klimatizace se sídlem v Dubaji ve Spojených arabských emirátech. První část je věnována teoretickým základům marketingu a zkoumá současné trendy v těchto oblastech. Druhá část obsahuje praktickou analýzu stávajících propagačních …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 8. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
THOYADANTAKATH PANAKUNNUMMAL, Muhammed Riyas. \textit{A Project to Implement Social Media Marketing for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/skoqct/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Thoyadantakath Panakunnummal, Muhammed Riyas. A Project to Implement Social Media Marketing for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková