A Project to Implement Social Media Marketing for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai – Muhammed Riyas Thoyadantakath Panakunnummal
Muhammed Riyas Thoyadantakath Panakunnummal
Master's thesis
A Project to Implement Social Media Marketing for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai
A project to implement Social Media Marketing Strategies for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai
Abstract:
The diploma thesis is devoted to implementing social media marketing for the promotional purposes of Supercool Star Technical Services LLC, an air-conditioning services and maintenance firm located in Dubai, United Arab Emirates. The first section is devoted to the theoretical foundations of marketing and examines present trends in these areas. The second section includes the practical analysis of …viacAbstract:
Diplomová práce je věnována implementaci marketingu na sociálních sítích pro propagační účely společnosti Supercool Star Technical Services LLC, firmy zabývající se servisem a údržbou klimatizace se sídlem v Dubaji ve Spojených arabských emirátech. První část je věnována teoretickým základům marketingu a zkoumá současné trendy v těchto oblastech. Druhá část obsahuje praktickou analýzu stávajících propagačních …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
THOYADANTAKATH PANAKUNNUMMAL, Muhammed Riyas. \textit{A Project to Implement Social Media Marketing for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/skoqct/.
Jak správně citovat práci
Thoyadantakath Panakunnummal, Muhammed Riyas. A Project to Implement Social Media Marketing for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Management and Marketing / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová