Adéla Zmrzlíková
Bakalářská práce
Projekt Petr a Lucie
Project Peter and Lucy
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o dramaticko-výchovném projektu Petr a Lucie, který byl realizován na třech středních odborných školách. Námětem pro tuto práci je kniha Petr a Lucie, jejímž autorem je Romain Rolland.Cílem práce je přinést netradiční projekt na střední odborné školy, kde se běžně s takovými projekty nepracuje, podnítit zájem o příběh, případně četbu knihy, přinést možnost ztotožnění …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the drama-educational project Peter and Lucie, which was implemented in three secondary vocational schools. The book Peter and Lucie, written by Romain Rolland, is the inspiration for this thesis.The aim of the work is to bring an unconventional project to secondary vocational schools, where such projects are not usually carried out, to stimulate interest in the story …víceKlíčová slova
dílnyKlíčová slova
dramatická výchovaKlíčová slova
metodyKlíčová slova
adolescenceKlíčová slova
motivaceKlíčová slova
dospívání
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18456
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2023
- Vedoucí: Gabriela ZELENÁ SITTOVÁ
- Oponent: Ivana PINTÍŘOVÁ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 9. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program:
Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Formy odměňování a trestání a způsob výchovy dítěte v českých a vietnamských rodinách v ČR
Tereza Netolická -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Současný stav využití dramatické výchovy a jejích metod a technik na druhém stupni základních škol a v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií v Ústí nad Labem
Taťána Mádlová -
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ -
SNĚHOVÁ KRÁLOVNA - INSCENAČNÍ PROCES S ŽÁKY LITERÁRNĚ DRAMATICKÉHO OBORU
Andrea Krejčová -
Tvorba školního vzdělávacího programu na ZUŠ z pohledu ředitele školy
Aleš CHYLA -
Návrh aplikace metody 5S na dílně obrábění
Vojtěch Liška -
Moderní metody svařování a jejich využití při tvorbě školní svářečské dílny
Jakub Mikula