Ing. Slavomíra ZBRANKOVÁ

Bachelor's thesis

Adaptace začínajícího učitele na školní prostředí

Adaptation of a Teacher Beginner to the School Environment
Abstract:
Bakalářská práce měla za cíl sledovat adaptaci začínajících učitelů ve školním pro-středí. Začínající učitel je označení pro člověka vyučujícího ve škole v prvních letech po ukončení studia. V každé krajině se za začínajícího učitele považuje absolvent vysoko-školského studia do jednoho až tří let. Délka začínající fáze se může v každé krajině měnit. Začínající učitel potřebuje během své adaptace dostatečnou …more
Abstract:
The bachelor's thesis is aimedat the adaptation of teachers beginners to the school environment. A teacher beginneris a person whote achkat school for the first few years after fi-nishing thein studies. The graduate of university studies has considered to be the teacher beginner from one to threey ears. The lenit of adapation phase can change in each country. For the adaptation to the school environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZBRANKOVÁ, Slavomíra. Adaptace začínajícího učitele na školní prostředí. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects