Ondřej Popelka

Bakalářská práce

Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.

Marketing analysis focusing on customer relations in the company XYZ, following the example of the company Baťa Co. until 1939.
Anotace:
Předmětem mé bakalářská práce je, v návaznosti na téma "Analýza marketingu se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její implementace do vybrané společnosti", zaměření na oblasti marketingu a řízení vztahu se zákazníky (tj. Costumer relationship management neboli CRM). Teoretická část se soustředí na uchopení pojmů marketingu, marketingové komunikace a CRM. V praktické …více
Abstract:
The subject of my bachelor's thesis, in connection with the topic "Marketing analysis with a focus on customer relationship management of Baťa a.s. until 1939 and its implementation in a selected company ", which focuses on the issues of marketing and customer relationship management. The theoretical part focuses on defining the concepts of marketing, marketing communication and CRM. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2021

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Popelka, Ondřej. Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe