Vliv kulturních rozdílů na komunikaci a spolupráci v rámci mezinárodního dodavatelského řetězce – Aneta Kéblová
Aneta Kéblová
Bachelor's thesis
Vliv kulturních rozdílů na komunikaci a spolupráci v rámci mezinárodního dodavatelského řetězce
The impact of cultural differences on communication and cooperation within the international supply chain
Anotácia:
Tato práce přináší rešerši odborné literatury v oblasti komunikace, spolupráce, vzniku konfliktů včetně interkulturních vlivů. V praktické části popisuje konkrétní návrhy na zlepšení komunikace a spolupráce v mezinárodním dodavatelském řetězci na základě analýzy vlivu kulturních rozdílností v pracovním prostředí a identifikuje jednotlivá komunikační specifika. Vychází při tom z výsledků provedeného …viacAbstract:
This work brings a search of professional literature in the field of communication, cooperation, conflict, intercultural influences. The practical part describes specific proposals to improve communication and cooperation in the international supply chain based on the analysis of the impact of cultural differences in the work environment, identifies individual communication specifics. This proposals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2022
- Vedúci: Ing. David Holman, Ph.D.
- Oponent: Jan Melichar, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 12. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Economics and Management / Human Resources Management
Práce na příbuzné téma
-
Cultural Specifics of Spain and Recommendations for Incoming Students
Alexandra SLÁDKOVÁ -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of China)
Zongyuan Chi -
Mezikulturní komunikace na Meridian International School
Lucie Hlídková -
Analýza online marketingu Epico International s.r.o.
Barbora Maredová -
Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média
Anna Větrovcová -
Metodika výuky literatury na 1st International School of Ostrava
Kateřina SMOLOVÁ -
Employee ethics in a selected international company
Tereza Kalíková -
Social Responsibility and its Impact on the Competitiveness of Companies in the International Environment
Tereza Marková