Karel BARVÍŘ

Bachelor's thesis

Realizace managementu kvality v reklamačním řízení v teorii a praxi

Implementation of quality management in the complaint management in theory and practice
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je analýza systému řízení kvality se zaměřením na spokojenost zákazníka ve společnosti TORO TECH s.r.o. a zjištění, zda postup ve společnosti odpovídá normám, které se systémem řízení kvality souvisí. Pro vedený výzkum bylo využito konkrétní situace a postupu při reklamačním řízení ve věci dodávaných produktů vyráběných společností.
Abstract:
Content of the thesis is to analyze the quality management system in the company TORO TECH s.r.o. and determine whether the procedure at the present time, that the quality management system related. For the research was conducted using the specific situation and how the complaint procedure in the case of delivered products manufactured by.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Ing. Helena Zídková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BARVÍŘ, Karel. Realizace managementu kvality v reklamačním řízení v teorii a praxi. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojní
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/