Realizace managementu kvality v reklamačním řízení v teorii a praxi – Karel BARVÍŘ
Karel BARVÍŘ
Bachelor's thesis
Realizace managementu kvality v reklamačním řízení v teorii a praxi
Implementation of quality management in the complaint management in theory and practice
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je analýza systému řízení kvality se zaměřením na spokojenost zákazníka ve společnosti TORO TECH s.r.o. a zjištění, zda postup ve společnosti odpovídá normám, které se systémem řízení kvality souvisí. Pro vedený výzkum bylo využito konkrétní situace a postupu při reklamačním řízení ve věci dodávaných produktů vyráběných společností.Abstract:
Content of the thesis is to analyze the quality management system in the company TORO TECH s.r.o. and determine whether the procedure at the present time, that the quality management system related. For the research was conducted using the specific situation and how the complaint procedure in the case of delivered products manufactured by.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Helena Zídková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARVÍŘ, Karel. \textit{Realizace managementu kvality v reklamačním řízení v teorii a praxi}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Mechanical Engineering. 2015. Available from: https://theses.cz/id/sl4oo9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARVÍŘ, Karel. Realizace managementu kvality v reklamačním řízení v teorii a praxi. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Mechanical EngineeringBachelor programme / field:
Engineering / Quality Control
Theses on a related topic
-
Řízení kvality veřejných služeb - případová studie
Nikol Řačáková -
Zvyšování kvality a spokojenost občanů s výkonem veřejné správy ve městě Česká Lípa
Petra ENTNEROVÁ -
Řízení kvality v hotelnictví a její vliv na spokojenost hosta
Barbora Vyskočilová -
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
Marie Antonia Thomsenová -
Řízení kvality služeb v gastronomii
Adéla Rieszová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Management kvality poskytovaných služeb v gastronomii
Eva Šulecová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla