Bc. Sarah Schneiderová

Master's thesis

Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu

Importance of the Product for Customers in the Modern Marketing
Abstract:
Cestovní ruchu je pro některé z ekonomik klíčovou a současně nepostradatelnou složkou. Po propuknutí COVIDU-19 se celý svět zastavil a pro rozvíjející turismus to byl krok zpět, ovšem v důsledku toho se rapidně proměnil. Více se zavedla samoobslužná zařízení v jednotlivých službách cestovního ruchu a vzniklo více udržitelných ubytovacích zařízení. Lze konstatovat, že se turismus a jeho trendy neustále …more
Abstract:
For some economies, tourism is both a key and indispensable component. After the outbreak of COVIDU-19, the whole world came to a standstill and it was a setback for the burgeoning tourism industry, but it has changed rapidly as a result. More self-service facilities have been introduced in the various tourism services and more sustainable accommodation facilities have been established. It can be concluded …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication