Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu – Bc. Sarah Schneiderová
Bc. Sarah Schneiderová
Diplomová práce
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Importance of the Product for Customers in the Modern Marketing
Anotace:
Cestovní ruchu je pro některé z ekonomik klíčovou a současně nepostradatelnou složkou. Po propuknutí COVIDU-19 se celý svět zastavil a pro rozvíjející turismus to byl krok zpět, ovšem v důsledku toho se rapidně proměnil. Více se zavedla samoobslužná zařízení v jednotlivých službách cestovního ruchu a vzniklo více udržitelných ubytovacích zařízení. Lze konstatovat, že se turismus a jeho trendy neustále …víceAbstract:
For some economies, tourism is both a key and indispensable component. After the outbreak of COVIDU-19, the whole world came to a standstill and it was a setback for the burgeoning tourism industry, but it has changed rapidly as a result. More self-service facilities have been introduced in the various tourism services and more sustainable accommodation facilities have been established. It can be concluded …víceKlíčová slova
Vztahový marketing vlastnosti služeb služby cestovního ruchu ubytovací služby stravovací služby dopravní služby hodnota pro zákazníka kvalita služeb spokojenost zákazníka Relationship marketing service attributes tourism services accommodation services food services transport services customer value service quality customer satisfaction
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c4m23/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Alžběta Žáková -
Analýza systému řízení vztahů se zákazníky a spokojenost zákazníků ve
Barbora Spurná -
Marketing a marketingová komunikace ve službách cestovního ruchu v destinaci Lipensko
Jana Nováková -
Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur
Tomáš Mosinger -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Sociální marketing
Elina Gilmiyarova