Přechod žáků ze základních škol na víceletá gymnázia – Ing. Lenka Lhotáková, MES, MBA
Ing. Lenka Lhotáková, MES, MBA
Bakalářská práce
Přechod žáků ze základních škol na víceletá gymnázia
Transition of Students from Primary Schools to Multi-year Grammar Schools
Anotace:
Bakalářská práce "Přechod žáků ze základních škol na víceletá gymnázia" se zabývá důvody a dopady přechodu žáků ze základních škol na víceletá gymnázia, a to z pohledu těchto žáků. Cílem práce je zhodnotit přechod žáků ze základních škol na víceletá gymnázia z pohledu žáků intaktních a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Bakalářská práce v teoretické části popisuje žáky školního věku a identifikuje …víceAbstract:
The bachelor's thesis "Transition of Students from Primary Schools to Multi-year Grammar Schools" deals with the reasons and effects of the transition of students from primary schools to multi-year grammar schools, from the point of view of these students. The aim of the work is to evaluate the transition of students from primary schools to multi-year grammar schools from the point of view of intact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Palounková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lhotáková, Lenka. Přechod žáků ze základních škol na víceletá gymnázia. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
13. 4. 2022