Barbora Blanková

Master's thesis

Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace

Analysis of communication in process of changing corporate identity of the company
Abstract:
Tématem práce je změna corporate identity společnosti a role komunikace během ní. Práce popisuje prvky corporate identity a také vztah corporate identity, image a reputace. Dále se věnuje integrované marketingové komunikaci, interní komunikaci a významu komunikace při změnách v organizaci. Teoretické poznatky jsou v rámci vlastní práce aplikovány na případ společnosti Nicoll Česká republika, s.r.o …more
Abstract:
The topic of the thesis is a change of corporate identity of the company and role of communication during this process. There are components of corporate identity and relationship between corporate identity, image and reputation described in the thesis. Furthermore it is dedicated to integrated marketing communication, internal communication and role of communication in change management. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Zdeněk Blažek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45232