Barbora Blanková

Master's thesis

Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace

Analysis of communication in process of changing corporate identity of the company
Anotácia:
Tématem práce je změna corporate identity společnosti a role komunikace během ní. Práce popisuje prvky corporate identity a také vztah corporate identity, image a reputace. Dále se věnuje integrované marketingové komunikaci, interní komunikaci a významu komunikace při změnách v organizaci. Teoretické poznatky jsou v rámci vlastní práce aplikovány na případ společnosti Nicoll Česká republika, s.r.o …viac
Abstract:
The topic of the thesis is a change of corporate identity of the company and role of communication during this process. There are components of corporate identity and relationship between corporate identity, image and reputation described in the thesis. Furthermore it is dedicated to integrated marketing communication, internal communication and role of communication in change management. The theoretical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedúci: Oldřich Vávra
  • Oponent: Zdeněk Blažek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45232