Michaela Renčová

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti ZOOT

Marketing strategy of the company ZOOT
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ZOOT. Společnost ZOOT je česká značka, která se primárně zaměřuje na prodej oblečení a módních doplňků. Společnost ZOOT funguje jako internetový obchod, ale má i své kamenné pobočky v Česku, na Slovensku a v Rumunsku. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou strategii společnosti ZOOT, zhodnotit její účinnost a navrhnout doporučení …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with a marketing strategy of the company ZOOT. ZOOT is a Czech e-shop which sells clothes and fashion accessories. This e-shop has also its own branches in the Czech republic, Slovakia and Romania. The aim of the bachelor thesis is to analyse the current marketing strategy of the company ZOOT, evaluate its effectiveness and make recommendations for improving current marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jiří Mařík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50152

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod