Analýza marketingové strategie konkrétního podniku – Graclík Graclík
Graclík Graclík
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Analysis of the marketing strategy of a specific company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je zhodnocení aktuální marketingové strategie firmy Solvent ČR s.r.o. a Teta drogerie a eventuálně navrhnout úpravy v aktuální marketingové strategii. Teoretická část uvádí základní pojmy a postupy při tvorbě marketingové strategie, marketingové komunikace a franchisingu, které jsou následně využity v praktické části. Praktická část popisuje aktuální stav marketingové strategie …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the evaluation of the current marketing strategy of the company Solvent ČR s.r.o. and Teta drogerie and possibly propose adjustments to the current marketing strategy. The theoretical part introduces the basic concepts and procedures in creating marketing strategy, marketing communication and franchising, which are then used in the practical part. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/bnjgk/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRACLÍK, Graclík. \textit{Analýza marketingové strategie konkrétního podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/sm7la3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová