Graclík Graclík

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie konkrétního podniku

Analysis of the marketing strategy of a specific company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je zhodnocení aktuální marketingové strategie firmy Solvent ČR s.r.o. a Teta drogerie a eventuálně navrhnout úpravy v aktuální marketingové strategii. Teoretická část uvádí základní pojmy a postupy při tvorbě marketingové strategie, marketingové komunikace a franchisingu, které jsou následně využity v praktické části. Praktická část popisuje aktuální stav marketingové strategie …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the evaluation of the current marketing strategy of the company Solvent ČR s.r.o. and Teta drogerie and possibly propose adjustments to the current marketing strategy. The theoretical part introduces the basic concepts and procedures in creating marketing strategy, marketing communication and franchising, which are then used in the practical part. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2022
  • Supervisor: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.