Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích – Bc. Zuzana Radová
Bc. Zuzana Radová
Master's thesis
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
The Conspicuous Consumption as a Theme of Emotional Appeal in Advertisement – Project Proposal of Advertising Communication in Print Media
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití sociálních profitů agregovaných okázalou spotřebou jako marketingovým argumentem sdělovaným prostřednictvím tiskové reklamy. Okázalá spotřeba je zde chápána jako významný argument obsažený v reklamním sdělení motivující ke koupi luxusního produktu. Prvním teoretickým východiskem je výklad emocí tak, jak je popisuje současná psychologie, a jejich role …moreAbstract:
In this thesis, I explore the usage of social profits aggregated by conspicuous consumption as a marketing mechanism in printed advertisement. The conspicuous consumption is perceived as an essential argument incorporated into advertising, which motivates the consumers to buy luxury products. In the first theoretical section, I discuss the interpretation of emotions from the viewpoint of modern psychology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sljyb/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RADOVÁ, Zuzana. \textit{Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/sm94yk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Petr Tylk -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Vybrané tematizace marketingové komunikace v oboru fashion
Simona Paulovská -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Communication as a load bearing element of the Marketing Communication
Nikita Polivtsev