Bc. Zuzana Radová

Master's thesis

Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích

The Conspicuous Consumption as a Theme of Emotional Appeal in Advertisement – Project Proposal of Advertising Communication in Print Media
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití sociálních profitů agregovaných okázalou spotřebou jako marketingovým argumentem sdělovaným prostřednictvím tiskové reklamy. Okázalá spotřeba je zde chápána jako významný argument obsažený v reklamním sdělení motivující ke koupi luxusního produktu. Prvním teoretickým východiskem je výklad emocí tak, jak je popisuje současná psychologie, a jejich role …viac
Abstract:
In this thesis, I explore the usage of social profits aggregated by conspicuous consumption as a marketing mechanism in printed advertisement. The conspicuous consumption is perceived as an essential argument incorporated into advertising, which motivates the consumers to buy luxury products. In the first theoretical section, I discuss the interpretation of emotions from the viewpoint of modern psychology …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní