Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích – Bc. Zuzana Radová
Bc. Zuzana Radová
Diplomová práce
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
The Conspicuous Consumption as a Theme of Emotional Appeal in Advertisement – Project Proposal of Advertising Communication in Print Media
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití sociálních profitů agregovaných okázalou spotřebou jako marketingovým argumentem sdělovaným prostřednictvím tiskové reklamy. Okázalá spotřeba je zde chápána jako významný argument obsažený v reklamním sdělení motivující ke koupi luxusního produktu. Prvním teoretickým východiskem je výklad emocí tak, jak je popisuje současná psychologie, a jejich role …víceAbstract:
In this thesis, I explore the usage of social profits aggregated by conspicuous consumption as a marketing mechanism in printed advertisement. The conspicuous consumption is perceived as an essential argument incorporated into advertising, which motivates the consumers to buy luxury products. In the first theoretical section, I discuss the interpretation of emotions from the viewpoint of modern psychology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sljyb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RADOVÁ, Zuzana. \textit{Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/sm94yk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Vybrané tematizace marketingové komunikace v oboru fashion
Simona Paulovská -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Petr Tylk -
Communication as a load bearing element of the Marketing Communication
Nikita Polivtsev