Sociální síť Pinterest a její využití pro firemní komunikaci – Bc. Pavlína Grombiříková
Bc. Pavlína Grombiříková
Master's thesis
Sociální síť Pinterest a její využití pro firemní komunikaci
Social Network Pinterest and its Use for Corporate Communications
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na novou a rychle se rozvíjející sociální síť Pinterest a její využití pro firemní komunikaci. Přibližuje obecnou tématiku nových médií, internetového marketingu a sociálních sítí a vytváří tak teoretický základ pro hlubší zkoumání využití zvolené sociální sítě pro marketingovou komunikaci firmy, budování značky a vztahů se zákazníky. Zaměřuje se na možnosti, které nabízí …moreAbstract:
The subject of this thesis is new and rapidly growing social network Pinterest and its use for corporate communications. It approximate the general topic of new media, internet marketing and social networking, creating a theoretical foundation for deeper exploration of using selected social network for marketing communications activities of a company, brand building and creating customer relations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GROMBIŘÍKOVÁ, Pavlína. \textit{Sociální síť Pinterest a její využití pro firemní komunikaci}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/smk3p0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Grombiříková, Pavlína. Sociální síť Pinterest a její využití pro firemní komunikaci. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Internetový marketing a komunikace hudebních interpretů
Radek Slaný -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn