Bc. Jan Machálek

Diplomová práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

New Trends in Marketing Communications
Anotace:
Nově rozvinutá média poslední doby nabízejí nejen nové možnosti propagace výrobku ale především nové informační kanály pro zákazníky, odběratele, dodavatele i konkurenci. Využití nových médií a současných trendů v marketingové komunikaci může výrazně ovlivnit odbyt výrobků a služeb. Aplikace nových trendů v marketingové komunikaci může být i lékem na přesycenost dnešního trhu a v návaznosti na „léčbu …více
Abstract:
The newly developed media last time not only offer new possibilities for product promotion but also new channels to customers, customers, suppliers and competitors. The use of new media and current trends in marketing communication can significantly affect the demand for products and services. Application of new trends in marketing communication can be a cure for the saturation of the market today …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní