Bc. Jan Machálek

Master's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci

New Trends in Marketing Communications
Abstract:
Nově rozvinutá média poslední doby nabízejí nejen nové možnosti propagace výrobku ale především nové informační kanály pro zákazníky, odběratele, dodavatele i konkurenci. Využití nových médií a současných trendů v marketingové komunikaci může výrazně ovlivnit odbyt výrobků a služeb. Aplikace nových trendů v marketingové komunikaci může být i lékem na přesycenost dnešního trhu a v návaznosti na „léčbu …more
Abstract:
The newly developed media last time not only offer new possibilities for product promotion but also new channels to customers, customers, suppliers and competitors. The use of new media and current trends in marketing communication can significantly affect the demand for products and services. Application of new trends in marketing communication can be a cure for the saturation of the market today …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní