Bc. Jan Machálek
Master's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci
New Trends in Marketing Communications
Abstract:
Nově rozvinutá média poslední doby nabízejí nejen nové možnosti propagace výrobku ale především nové informační kanály pro zákazníky, odběratele, dodavatele i konkurenci. Využití nových médií a současných trendů v marketingové komunikaci může výrazně ovlivnit odbyt výrobků a služeb. Aplikace nových trendů v marketingové komunikaci může být i lékem na přesycenost dnešního trhu a v návaznosti na „léčbu …moreAbstract:
The newly developed media last time not only offer new possibilities for product promotion but also new channels to customers, customers, suppliers and competitors. The use of new media and current trends in marketing communication can significantly affect the demand for products and services. Application of new trends in marketing communication can be a cure for the saturation of the market today …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ttxmb/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec -
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Andrea SALÁKOVÁ -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Guerilla marketing a právo proti nekalé soutěži
Jana Císková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jolana Poláková -
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Vanessa Koptíková