Nové trendy v marketingové komunikaci – Bc. Jan Machálek
Bc. Jan Machálek
Master's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci
New Trends in Marketing Communications
Anotácia:
Nově rozvinutá média poslední doby nabízejí nejen nové možnosti propagace výrobku ale především nové informační kanály pro zákazníky, odběratele, dodavatele i konkurenci. Využití nových médií a současných trendů v marketingové komunikaci může výrazně ovlivnit odbyt výrobků a služeb. Aplikace nových trendů v marketingové komunikaci může být i lékem na přesycenost dnešního trhu a v návaznosti na „léčbu …viacAbstract:
The newly developed media last time not only offer new possibilities for product promotion but also new channels to customers, customers, suppliers and competitors. The use of new media and current trends in marketing communication can significantly affect the demand for products and services. Application of new trends in marketing communication can be a cure for the saturation of the market today …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ttxmb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec -
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Andrea SALÁKOVÁ -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Guerilla marketing a právo proti nekalé soutěži
Jana Císková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jolana Poláková -
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Vanessa Koptíková