Tržní orientace politických stran: Případová studie České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010. – Daniela VAŠÁTKOVÁ
Daniela VAŠÁTKOVÁ
Bakalářská práce
Tržní orientace politických stran: Případová studie České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010.
Market orientation of political parties: Case study of Czech Social Democratic Party in elections to the Chamber of Deputies in 2010.
Anotace:
Politické strany v reakci na změnu volebního chování elektorátu musely přistoupit na marketingové metody a postupy doposud používané komerčními subjekty. Nárůst politického marketingu lze zaznamenat i u českých politických stran, zejména volební rok 2006 je možné v této souvislosti označit za přelomový. Tato práce se zabývá analýzou příprav a průběhu předvolební kampaně České strany sociálně demokratické …víceAbstract:
Political parties in response to a change in the electoral behavior of the electorate had to accept the marketing methods and procedure used so far by commercial entities. The growth of political marketing can be seen with Czech political parties, particularly the 2006 elections is possible in this context described as a breakthrough. This thesis analyzes the preparations and progress of the election …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Zveřejnit od: 25. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Hurtíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠÁTKOVÁ, Daniela. \textit{Tržní orientace politických stran: Případová studie České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010.}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/smrac3/.
Jak správně citovat práci
VAŠÁTKOVÁ, Daniela. Tržní orientace politických stran: Případová studie České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010.. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017
Adam PAVLÍK -
ČSSD po roce 2010
Martin Hlavács -
Vztah mezi sociálně demokratickou ideologií a rétorickou/politickou praxí ČSSD
Miroslav ČUBA -
Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza
Lucie Barnetová -
Komparace volebních programů ČSSD, KDÚ-ČSL a ANO ve vztahu k volbám do poslanecké sněmovny Parlamentu 2013
Kateřina Foldynová -
Posouzení efektivnosti politického marketingu strany ČSSD v komunálních volbách města Rumburk v roce 2014
Hung Nguyen Viet -
Základní atributy značek ČSSD a ODS 2002-2013 ve volebních kampaních
Miloš Gregor
Název
Vložil
Vloženo
Práva