Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb – Bc. Kateřina Chytková
Bc. Kateřina Chytková
Bachelor's thesis
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
Russian Advertising Slogans in the Field of Financial Services
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá jazykovou analýzou ruských reklamních sloganů propagujících finanční služby a produkty. Hlavním cílem je vysledovat společné a odlišné rysy těchto sloganů a na základě toho je roztřídit podle předem stanovených pragmalingvistických kritérií a provést jejich lexikálně stylistickou a syntaktickou analýzu. Teoretická část práce přináší vhled do světa reklamy. Zabývá se například …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the language analysis of Russian advertising slogans, which advertise financial services and products. The main goal is to find common and different features of these slogans and perform classification based on defined pragmalinguistic criteria and also perform their lexical stylistic and syntax analysis. Theoretical part of thesis gives insight into the world of advertising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tuef4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2021
- Vedúci: doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.
- Oponent: PhDr. Mgr. Libuše Klangová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Russian with orientation on Commercial Practice, Services and Travel
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
Anna Matějáková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Jazyková hra v reklamní komunikaci
Věra Legatová -
Jazyková hra v ruské a české reklamě.
Yevgeniya KAZARINA -
Apely ve vánočních reklamách
Markéta DOMANSKÁ -
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
Radka Káčerková