Komunikační strategie Rehabilitačního stacionáře Zlín – Mgr. Marta LINHARTOVÁ
Mgr. Marta LINHARTOVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie Rehabilitačního stacionáře Zlín
Communication strategy of Rehabilitační stacionář Nivy Zlín
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu efektivní komunikační strategie Rehabilitač-ního stacionáře Nivy. Na základě definovaných teorií a postupů v rámci marketingových komunikací jsou formu-lována teoretická východiska a nastaveny pracovní hypotézy. Praktická část je zaměřena na analýzu současných forem komunikace Rehabilitačního stacionáře Nivy, zhodnocení funkčnosti komunikačních aktivit organizace …moreAbstract:
The aim of diploma thesis is to create the project of efficient communication strategy of {\clqq}Rehabilitační stacionář Nivy``. There are formulated theoretical ways out and set work hypotheses on the principles of defining theories and processes in the scope of marketing communication. Practical part is focused on the analysis of current communication forms of {\clqq}Rehabilitační stacionář Nivy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2007
Accessible from:: 18. 4. 2009
Identifier:
4906
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LINHARTOVÁ, Marta. \textit{Komunikační strategie Rehabilitačního stacionáře Zlín}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/sn9hvc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LINHARTOVÁ, Marta. Komunikační strategie Rehabilitačního stacionáře Zlín. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil