Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh – Barbora Holanová
Barbora Holanová
Bakalářská práce
Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh
Company's international marketing strategy for entering a foreign market
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o mezinárodní marketingové strategii pro vstup firmy na cílený zahraniční trh. Cílem práce je zjistit, zda by byl vstup firmy na konkrétní zahraniční trh možný a za jakých podmínek. Práce se nejprve zabývá teoretickou částí, ve které jsou vysvětlené všechny důležité podklady pro pochopení dané problematiky. Druhá část práce je praktická, kde je nejprve připravena firma …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy in international sense targeted for the company's entry into a aimed foreign market. The goal of this thesis is to find out whether the entry is possible or not and under which circumstances. First, the thesis deals with the theoretical part, where it explains important background information for understanding the issue. It then acquaints chosen company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holanová, Barbora. Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Umělecké tlumočení písně do českého znakového jazyka: Star Wars (Moosebutter, Spojené státy americké, 1999)
Kristýna Kutějová -
Spojené státy americké a ukončení japonské izolace
Michal NOVOTNÝ -
Komunikace národních paralympijských výborů na sociální síti Facebook: Případová studie zaměřená na Českou republiku, Slovensko, Spojené státy americké a Austrálii
Veronika Macková -
Spojené státy americké a vznik Společnosti národů
Eliška PAYEROVÁ -
Evropská unie a Spojené státy americké jako aktéři procesu liberalizace obchodu se zemědělskými produkty – případ Rozvojového kola z Dauhá
Jana Měchurová -
Evropská unie, Spojené státy americké a Ruská federace: Komparace vztahů od rozpadu Sovětského svazu
Michal VARNAVČIN -
Dopady programu New Deal na Spojené státy americké
Martin HAVRÁNEK -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková
Název
Vložil
Vloženo
Práva