Bc. Miroslav Boháč

Bachelor's thesis

Mystery shopping

Mystery Shopping
Abstract:
Cílem bakalářské práce je objasnit metodu marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Teoretická část práce popisuje marketingový výzkum obecně a dále podrobněji popisuje metodu Mystery shopping. V praktické části bylo zrealizováno empirické šetření v reálném prostředí firmy Feel Real s.r.o.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to clarify one of the marketing research method called Mystery shopping. The theoretical part of the thesis describes the marketing research in general and further in detail describes the method of Mystery shopping. In the practical part was implemented empirical survey withinin a real business environment of Feel Real Ltd company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Martin Švehla

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní