Bc. Miroslav Boháč

Bachelor's thesis

Mystery shopping

Mystery Shopping
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je objasnit metodu marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Teoretická část práce popisuje marketingový výzkum obecně a dále podrobněji popisuje metodu Mystery shopping. V praktické části bylo zrealizováno empirické šetření v reálném prostředí firmy Feel Real s.r.o.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to clarify one of the marketing research method called Mystery shopping. The theoretical part of the thesis describes the marketing research in general and further in detail describes the method of Mystery shopping. In the practical part was implemented empirical survey withinin a real business environment of Feel Real Ltd company.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Martin Švehla

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní