Bc. Michaela Ježková

Master's thesis

Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace

Viral Marketing - Estimation of Successful Realization
Abstract:
Tato diplomová práce se primárně zabývá metodami virálního marketingu. V teoretické části se zabývá virálním marketingem jako takovým, rozebíra jeho možné varianty a konkrétní způsoby, jak virální marketing funguje a působí na potencionální zákazníky. V aplikační části tato diplomová práce nejprve rozebírá a posuzuje několik virálních kampaní. Dvě úspěšné a jednu neúspěšnou a pomocí metody analýzy …more
Abstract:
This thesis is primarily concerned with methods of viral marketing. The theoretical part deals with viral marketing as such, analyses its possible variants and particular ways how viral marketing operates and influences potential customers. The application part of this dissertation initially discusses and assesses several viral campaigns - two of them are successful and one unsuccessful. With the aid …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní