Bankový personál ako nevyhnutná súčasť marketingovej komunikácie v podmienkach Slovenskej republiky – Bc. Denisa Hriňová
Bc. Denisa Hriňová
Master's thesis
Bankový personál ako nevyhnutná súčasť marketingovej komunikácie v podmienkach Slovenskej republiky
Bank staff as an essential part of marketing communications in the Slovak Republic
Abstract:
The thesis deals with bank staff and marketing communication in the Slovak Republic. The theoretical part is focused on the characteristics of the marketing mix, marketing communications, banking staff, structure, selection and evaluation of banking staff. In the analytical part analyzes the banking staff through a questionnaire survey conducted on a sample of respondents.Abstract:
Práca sa zaoberá bankovým personálom a marketingovou komunikáciou v podmienkach Slovenskej republiky. Teoretická časť je zameraná na charakteristiku marketingového mixu, marketingovej komunikácie, bankového personálu, jeho členenia, výberu a hodnotenia. V analytickej časti analyzuje bankový personál prostredníctvom dotazníkového prieskumu vykonávaného na vzorke respondentov.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/u0a97/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedúci: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
- Oponent: Ing. Adriána Šlajferčíková, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRIŇOVÁ, Denisa. \textit{Bankový personál ako nevyhnutná súčasť marketingovej komunikácie v podmienkach Slovenskej republiky}. Online. Diplomová práca. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Banking Institute/College of Banking SK. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/snttqz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Bankový personál ako nástroj diferenciácie bankových inštitúcií
Iveta Pohrancová