Uplatnění event marketingu ve vybrané společnosti – Sebastián SIBAL
Sebastián SIBAL
Bachelor's thesis
Uplatnění event marketingu ve vybrané společnosti
Application of event marketing in selected company
Abstract:
Bakalářská práce byla zpracována s cílem naplánování výroční konference pro firmu Integrated Micro-Electronics Czech Republic s.r.o., kde dle detailního plánu a návodu je schopný realizátor z firmy IMI ČR naplánovat výroční konferenci dle této bakalářské práce. V teoretické části byly vymezeny pojmy, které byly v souladu s literární rešerší na téma event marketingu a projektového managementu. Ve zmíněné …moreAbstract:
The bachelor thesis was prepared with the aim of planning an annual conference for the company Integrated Micro-Electronics Czech Republic s.r.o., where according to the detailed plan and instructions the implementer from IMI ČR is able to plan the annual conference according to this bachelor thesis. In the theoretical part, concepts were defined in accordance with the literature search on event marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SIBAL, Sebastián. Uplatnění event marketingu ve vybrané společnosti. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Slepý projekt - Konference na půdě Janáčkovy akademie múzických umění
Adéla Svídová -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Sabina Brychová -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Roman Pop -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Inovační projekt fotovoltaické elektrárny pro vybraný podnik
Martina Hejdová -
Marketing a informační technologie
Evelyna Pachovská -
Projekt implementace personálního marketingu zaměřeného na absolventy vysokých škol ve vybraném podniku
Iveta Valčíková -
Zakladatelský projekt oděvní firmy ANEE
Aneta Prokopová