Finanční výhody a nevýhody v prodeji a nákupu v e-shopech – Bc. Lenka Křížová
Bc. Lenka Křížová
Diplomová práce
Finanční výhody a nevýhody v prodeji a nákupu v e-shopech
Anotace:
Online nakupování stále více oslovuje zákazníky po zkušenostech s pandemií COVID-19. Cílem práce je zhodnocení finančních výhod a nevýhody e-commerce s pandemií COVID-19 a navrhnutí trendů. Pro řešení dané problematiky byly využity metody dotazníkového šetření, analýzy časových řad, dat a statistik. Ve výstupech došlo ke zjištění, že stále převažuje 56,2 % preferujících volbu kamenných prodejen. Společně …víceAbstract:
Online shopping is increasingly appealing to customers after the experience of the COVID-19 pandemic. The aim of the work is to evaluate the financial advantages and disadvantages of e-commerce on the domestic market and to analyze the COVID-19 pandemic and propose trends. The methods of questionnaire survey, analysis of time series, data and statistics were used to solve the given problem. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/gju7p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Róbert Kuchár, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Švajnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Petra Sudolská -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Adéla Štanderová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ