Bc. Jakub Khun

Master's thesis

Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy

Optimization of marketing communications based on segmentation of the selected company
Abstract:
Tato práce: Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy má za cíl optimalizovat marketingovou komunikaci Mezinárodního klubu studentů při Technické univerzitě v Liberci, o. s. Práce se zaměřuje především na tvorbu image organizace prostřednictvím corporate identity a to vše ve vztahu k nástrojům marketingové komunikace především ve vztahu k public relations a marketingové …more
Abstract:
This thesis: Optimization of marketing communications based on segmentation of the selected company aims to optimize marketing communication of International Students Club of the Technical University of Liberec (Mezinárodní klub student při Technikcé univerzitě v Liberci). The thesis focuses on the creating of the image of the organization based on corporate identity with relation to tools of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Khun, Jakub. Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN