Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons – Bc. Petra Mikulčíková
Bc. Petra Mikulčíková
Diplomová práce
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Anotace:
Žáci potýkající se se specifickými poruchami učení jsou velkou součástí každé školní třídy. Tato diplomová práce se zabývá podpůrnými opatřeními zařazenými do výuky anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základních škol. Zapojení do procesu učení bylo prozkoumáno ve třech případových studiích, zabývajících se jednotlivými žáky, kteří byli diagnostikováni v různém …víceAbstract:
Pupils with Specific Learning Differences are a huge part of every classroom. The Diploma Thesis presented concerns the supportive measures included into the education of the English language to learners with Specific Learning Differences in lower secondary schools. The inclusion into the learning process is examined within three case studies of learners diagnosed with different levels of Learning …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uk80s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Markéta Oplatková Plocková
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Assessing learners with specific learning differences in English language lessons
Simona Jelínková -
Teaching Children with Specific Learning Differences
Markéta Plocková -
Teaching English to Children with Learning Differences by a Novice Teacher
Kateřina Šimarová -
Aplikace prvního stupně podpůrných opatření v malotřídní škole
Hana Frajtová -
Podmínky vzdělávání žáků s přiznaným 5. stupněm podpůrných opatření v běžných základních školách
Tereza Pruknerová -
Plán pedagogické podpory – analýza užití prvního stupně podpůrných opatření na ZŠ Brno, Horácké náměstí 13
Zuzana Foltýnová Nešporová -
Žák s potřebou podpůrných opatření v ZŠ - podpůrná opatření 1. stupně
Mária TOPIARZOVÁ -
Plán pedagogické podpory - analýza užití prvního stupně podpůrných opatření na rokycanských školách
Natálie Šmolíková