Poznávací procesy dětí a způsoby jejich ovlivňování – Mgr. Kateřina TOMEŠKOVÁ
Mgr. Kateřina TOMEŠKOVÁ
Disertační práce
Poznávací procesy dětí a způsoby jejich ovlivňování
Children's Cognitive Processes and Ways of Influencing Them
Anotace:
Předložené výzkumné téma náleží do oblasti muzejní pedagogiky. Obsah dizertační práce je zaměřen na zkoumání vzdělávacího potenciálu Muzea Komenského v Přerově. Cílem práce je hluboké odhalení muzejně-edukačního procesu a jeho kvalit v souvislosti s rozvíjením nové kultury vyučování a učení. Výzkumná šetření směřují k lepšímu porozumění procesu a zároveň vedou ke vzniku alternativních změn "k lepšímu …víceAbstract:
The presented research topic belongs to the field of museum education. The subject matter of the dissertation deals with the analysis of educational potential of the Comenius Museum in Přerov. The objective of the dissertation is to study thoroughly the process of education in the museum and its qualities in terms of the development of new culture of education and learning. The research is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMEŠKOVÁ, Kateřina. Poznávací procesy dětí a způsoby jejich ovlivňování. Olomouc, 2014. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova (teorie výtvarné pedagogiky a výtvarné tvorby)
Práce na příbuzné téma
-
Praktické vyučování a výukové metody používané v oboru Logistické a finanční služby
Tereza Říhová -
Výukové metody ve vyučování biologie a českého jazyka a literatury
Kateřina Fílová -
Procedurální a konceptuální přístup žáků k pojmům obsah čtverce a obdélníku
Tereza Osičková -
Didaktické hry a aktivizující výukové metody v praktickém vyučování pro obory pozemního stavitelství
Jakub Strýček -
Mezigenerační učení v muzeu. Návrh edukačního programu pro Technické muzeum v Brně
Eva Machová -
Přizpůsobení výstavy Země černých faraonů v Náprstkově muzeu asijských, afrických a amerických kultur pro rodiny s dětmi
Tereza Žbánková -
Mezigenerační programy v muzeu
Eva Machová -
Reflexe jako nástroj procesů rozvíjení didaktických znalostí obsahu
Jana Chocholatá
Název
Vložil
Vloženo
Práva