Marcela Petrášková

Master's thesis

Komparace spotřebního chování v ČR a v Anglii

Comparison of the consumer behaviour in the Czech republic and England
Anotácia:
Tato diplomová práce porovnává spotřební chování v České republice a v Anglii. Práce je rozdělena do 4 částí, z nichž první dvě jsou zaměřeny na teoretické znalosti a souvislosti mezi marketingem a teorií spotřebního chování. Popsán je také proces marketingové segmentace a základní modely spotřebního chování. Třetí kapitola charakterizuje obě země z historického, demografického, ekonomického a kulturního …viac
Abstract:
This diploma thesis compares the behaviour of consumers in the Czech republic and England. The thesis is divided into 4 parts, first two of which are focused on the theoretical background and context between marketing and theory of consumer behaviour. The process of marketing segmentation and basic consumer behaviour models are also described. The third chapter characterizes both countries in terms …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Petr Pechač

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58207