Stirbt der klassische Handel, stirbt die Stadt? – Kateřina LUKEŠOVÁ
Kateřina LUKEŠOVÁ
Bachelor's thesis
Stirbt der klassische Handel, stirbt die Stadt?
Is the classical trade dying, is the city dying?
Abstract:
This bachelor thesis deals with the situation of the "Ladensterben" - (decline of shops) and its aspects in the context of the city. The main aim of this thesis is to define the characteristics of traditional shops and their advantages and disadvantages for the life in city centres. The selected cities for comparison are Rokycany and Selb.Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá situaci "Ladensterben" - (úpadek obchodů) a jeho aspekty v souvislosti s městem. Hlavním cílem této práce je definovat charakteristické rysy klasických obchodů a jejich výhody a nevýhody pro život v centrech měst. Pro porovnání jsou vybrána města Rokycany a Selb.
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LUKEŠOVÁ, Kateřina. Stirbt der klassische Handel, stirbt die Stadt?. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Cizí jazyky pro komerční praxi / Foreign Languages for Business
Theses on a related topic
-
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Vliv nákupního prostředí v maloobchodě na nákupní rozhodování segmentu matky
Adéla Hýsková