La enseñanza preescolar del español en la República Checa: teoría y práctica – Bc. Zuzana Svárovská
Bc. Zuzana Svárovská
Master's thesis
La enseñanza preescolar del español en la República Checa: teoría y práctica
The Preschool Education of Spanish in the Czech Republic: Theory and Practice
Abstract:
The thesis deal with the preschool education of Spanish in the Czech Republic. The main point of the thesis is to make the didactic material for the preschool practice in the education of Spanish that corresponds with the requirements of the modern theory of the education of the foreign languages and is usable in preschool instruction. The first part concerns with the theory extracted from the reference …viacAbstract:
Práce se zabývá předškolní výukou španělského jazyka v České republice. Smyslem práce je vytvoření metodického materiálu pro předškolní praxi ve výuce španělštiny, odpovídajícího požadavkům moderní teorie výuky cizích jazyků a využitelného v rámci předškolní výchovy. První část práce se věnuje teorii získané na základě nastudovaní odborné literatury. V části druhé se předložená práce zabývá vytvořením …viac
Jazyk práce: Spanish
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o283x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2016
- Vedúci: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Spanish Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Integrating English Language Teaching in a Regular Nursery Class
Petra Jelínková -
Cizí jazyk v mateřské škole
Hana Kolomazníková -
Montessori mateřská škola: Analýza volné práce předškolních dětí
Markéta Vazačová -
Mateřská škola jako podnětné prostředí pro vstup dítěte do základní školy
Terezie Součková -
Dítě předškolního věku v projektu Zdravá mateřská škola
Lucie Pecková -
Mateřská škola v kontextu podpory zdraví
Renata Burďáková -
Poslechové činnosti a Mateřská škola Dobrotice 96 (vybrané předškolní zařízení a praktická realizace poslechových činností v rámci jeho ŠVP)
Lenka KOLAŘÍKOVÁ -
Mateřská škola jako místo pro vytváření návyků zdravého životního stylu dětí předškolního věku
Jana STRAKOŠOVÁ