Poznávání konvencí tištěných textů dítětem předškolního věku – Markéta Huspeninová
Markéta Huspeninová
Bakalářská práce
Poznávání konvencí tištěných textů dítětem předškolního věku
Discovering the conventions of printed texts by a preschool child
Anotace:
Bakalářská práce je aplikačního typu zabývající se poznáváním konvencí tištěných textů dítětem předškolního věku. Cílem je vytvořit a ověřit sadu edukačních aktivit, které mohou dále vést k vytvoření projektu spojeného s tištěnými texty a podpořit u dětí chuť pracovat s literaturou. Teoretická část sumarizuje východiska o čtenářské gramotnosti a čtenářské pregramotnosti, charakteristikách psané řeči …víceAbstract:
This bachelor thesis of the applicational type deals with the recognition of the conventions of printed texts by a preschool age child. The aim is to create and verify a set of educational activities that can further lead to the creation of a project related to printed texts and support children's desire to work with literature. The theoretical part sums up the starting points of reading literacy, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Huspeninová, Markéta. Poznávání konvencí tištěných textů dítětem předškolního věku. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ