Vytváření pozitivní reputace chemického podniku u veřejnosti – Aleš Fröhlich
Aleš Fröhlich
Bachelor's thesis
Vytváření pozitivní reputace chemického podniku u veřejnosti
Creation of positive reputation in chemistry business towards the general public
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na specifikaci nástrojů public relations pro vytváření pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. V práci je pojednáno o pojmu reputace, jejím významu a vytváření vůči zainteresovaným stranám podniku, a to především vůči veřejnosti. Na základě toho se práce soustředí na využití specifických nástrojů public relations, které jsou východiskem pro budování pozitivních …moreAbstract:
This bachelor's thesis is focused on specification of public relations tools used for creating positive business reputation with the public. The thesis deals with the definition of reputation, its importance and its creation towards corporate's stakeholders, especially towards public. Based on this, the thesis is further focused on the use of specific public relations tools, that are the basis for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRÖHLICH, Aleš. \textit{Vytváření pozitivní reputace chemického podniku u veřejnosti}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2019. Available from: https://theses.cz/id/sq77xa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fröhlich, Aleš. Vytváření pozitivní reputace chemického podniku u veřejnosti. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey -
Image města Ostravy
Alexandra Krejčí -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Anna Golovina -
Rozbor image vybrané firmy/značky
David Passler -
Analýza cenové politiky a image fitnes centra
Ilya Zhukov