Martina Horutová

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou

Customer Satisfaction Measurement with Retail Outlet
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou. První část obsahuje charakteristiku Jednoty, spotřebního družstva a popis marketingového prostředí. Následná kapitola popisuje teorii analýzy spokojenosti zákazníků a problematiku obchodu a obchodování. V další části se bakalářská práce zabývá metodikou, ve které bylo k získání údajů použito osobního dotazníkového …více
Abstract:
This bachelor diploma project is customer satisfaction measurement with retail Outlet. The first part contains the characteristic of Jednota, consumer cooperative and description of marketing enviroment. Next section describe the theory of analyse of customer satisfaction and the problematic of trade and trading. In the next part, the bachelor project is engaged in methodics, in which the personal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Petr Skopal

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava